این نامرد 254 ایرانی را 26 سال پیش کشت و اکنون در سن دیه گو زندگی می کند

وبلاگ > خراسانی، علیرضا(برگرفته از خبرآنلاین) - ویلیام سی. راجرز سوم/William C. Rogers III فرمانده ناو جنگی وینسنس امریکا که اکنون در سن دیه گو کالیفرنیا زندگی می کند، کسی بود که با فشردن دکمه شلیک، 290 سرنشین هواپیمای پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر در تاریخ 12 تیر 1367 را کشت.

درجه دار، اندرو اندرسون روی مانیتور هواپیمای تجاری را تشخیص می دهد اما راجرز می گوید مطمئنی؟ دریابان اسکات لوستیگ فرمانده تاکتیکی ناو، با چندین مانیتور چک می کند و مطمئن می شود که هواپیما تجاری است اما راجرز همچنان اصرار دارد که جنگنده اف 4 پشت ایرباس 300 پنهان شده است! {لینک}

ستوان ویلیام منتفورد از مرکز اطلاعات ناو در حال مانیتور کردن و ثبت وقایع بود و از کنار شانه لوستیگ نشانه های یک هواپیمای تجاری را روی مانیتور تشخیص می دهد و تاکید می کند که هواپیما جنگی نیست اما ساعت 9:51 دقیقه دیوانه وار حرف راجرز را تایید می کند که هواپیما جنگی است.

آنها سه بار دیگر به هواپیما اخطار می دهند که: آهای هواپیمای جنگنده با تو هستیم....Iranian fighter you are steering into danger and are subject to United States naval defensive measures.

تعجب انگیز اینکه این ناو از شب قبل وارد آبهای ایران شده و عملا به آب و خاک ایران تجاوز کرده بود و حالا برای خلبان هواپیمای مسافری پیام تهدید آمیز هم می فرستادند.

 راجرز (فارغ التحصیل رشته روان شناسی و تاریخ) سیستم موشکی جدید نصب شده روی ناو وینسنس را به حالت آماده باش در می آورد و ساعت 9:54 دقیقه با فشردن دکمه شلیک، دو موشک به 10 مایل دورتر از ناو و به سوی هواپیمای پرواز 655 ایران ایر پرتاب می کند و ...

{صفحه 278 و 279 کتاب سقوط افتخار: مردانی که نیروی دریایی امریکا را غرق کردند، نوشته گریگوری ویستیکا}

در این تراژدی تلخ 290 نفر شامل 274 مسافر (238 ایرانی، 13 اماراتی، 10 هندی، 6 پاکستانی،6 تبعه یوگسلاوی سابق، یک ایتالیایی و یک فرانسوی) و 16 خدمه ایرانی آسمانی شدند.

لوستیگ و راجرز 23 آوریل 1990 مدال شجاعت گرفتند.

امریکایی‌ها هرگز عذرخواهی نکردند و بوش در تبلیغات انتخاباتی اش این حرکت شنیع نیروی دریایی امریکا را تحسین کرد.

این جمله دور از انسانیت بوش را هرگز تاریخ ایران و ملت ایران فراموش نخواهد کرد که :

"I'll never apologize for the United States of America, ever. I don't care what the facts are." Which makes of him a true hero, since America right or wrong is the right-headed attitude of every patriotic God-fearing American.

 

راستی چرا ایران، راجرز و 18 خدمه حاضر در "اتاقک شیطان" را به اتهام ارتکاب جنایت علیه بشریت دوباره محاکمه نمی کنند؟

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

شما اینجا هستید: خانه اخبار اخبار ایران اخبار اخبار ايران این نامرد 254 ایرانی را 26 سال پیش کشت و اکنون در سن دیه گو زندگی می کند