دعوت نامه افزایش سهام شرکت شفا ابزار هادی طب

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد مخصوص خداوند یکتاست، و او را شکر گزاریم که پس از گذشت حدود 18ماه به خواست او با تلاش و همّت و با حمایت معنوی و فکری هیئت شهید هادی زاده توانستیم دست در دست یکدیگر برخی از توانایی های خود را در راستای رفع نیازهای خویش و برادران و خواهران ایران اسلامی شکوفا نماییم و قدم هایی در مسیر تولید ملّی، واردات محصولات مورد نیاز و ورود به شبکه ی توزیع محصولات پزشکی و ورزشی برداریم.

در این نوشتار سعی بر آن است که به طور کاملا مختصر به وضعیت فعلی پروژه های شرکت پرداخته و شرایط شرکت در افزایش سهام به محضر برادران عزیز هیئت و خانواده های محترم و گرامی ایشان ارائه گردد. به این امید که با بصیرتی جامع نسبت به وضعیت کنونی و دقت در شرایط و ضوابط بتوانیم بهترین همکاری ها را داشته باشیم و در رشد و ارتقای شرکت بیشترین نقش را ایفا نماییم.

نکاتی چند به عنوان مقدمه جهت شفافیت:

-   با توجه به رغبت بالای دوستان برای حضور در افزایش سهام، شرکت انتظار دارد همه ی عزیزان سهام دار به عنوان نماینده ی شرکت در همه ی نیاز ها و عرصه های مربوطه تا حد امکان در جهت معرفی ایده، نیروهای انسانی متخصص و... همکاری ها لازم را نمایند تا به اراده ی خداوند حداکثر موفقیت برای شرکت ایجاد گردد.

-   درصورت ابهام و یا پاسخ به سوالات ایجاد شده در مورد این متن میتوانید با شماره ی نماینده ی شرکت (احسان بدخشیان) تماس گرفته و موارد خود را سوال نمایید.

وضعیت فعلی پروژه های مهم شرکت

با توجه به ارئه ی و معرفی جامع شرکت( اعم از کادر انسانی، ساختار شرکت، بودجه، ایده ها و پیش بینی آینده آن ها و ...) در فروردین ماه 1393، در این جا به صورت کاملا مختصر تغییرات حاصله  نسبت به زمان ارائه گردآوری شده است.

1-     اسپانج

نمونه ی آزمایشگاهی تولید شرکت با دو نمونه ی آمریکایی و ایرانی مقایسه گردید و جهت بهینه سازی وارد مرحله ی جدید قرار گرفته است، احتمال همکاری با اساتید علمی دانشگاهی برای بهینه سازی این ایده وجود دارد.

2-     باند های ورزشی(4 نوع باند متفاوت و بعضا پرمصرف در حیطه ی فیزیوتراپی ها  باشگاه های ورزشی)

بازدید از نمایشگاه سالانه فیزیوتراپی ها تهران و تصمیم برای بررسی شرکت در نمایشگاه سال بعد، لغو امکان قرار داد با یکی از شرکت های  توزیع کننده، شروع عملیات بازیابی باشگاه ها، چاپ کاتالوگ جامع، تصمیم شرکت در نمایشگاه ورزش اصفهان در تیر 93، توقف امکان تولید دو نوع باند در ایران، ادامه ی روند بررسی تولید کنزیوتیپ

3-     کارتریج

با توجه به پیشرفت چشمگیر شرکت تولید کننده ایرانی احتمالا این ایده در غالب تجهیزات دیگری که نیاز به تکنولوژی(پوشش دهی) مشابه داشته تغییر پیدا میکند و یا جهت بالا بردن کیفیت محصول شرکت تولید کننده همکاری صورت خواهد گرفت.

4-     اسپری ضد عرق

به لطف خداوند در مسیر سلامت سنجی ایده ی اسپری زاج سفید با توجه به مشکلات احتمالی این محصول باب خیر بیشتری به روی گروه گشوده شد، محصولی که علاوه بر خاصیت ضدعرق بودن باعث تامین برخی از نیاز های ضروری بدن میشود و این خود میتواند مزیت رقابتی این محصول به حساب آید. در حال حاضر محصول جدید به صورت نمونه ی آزمایشگاهی تهیه شده و در حال آزمایش می باشد.

5-     توزیع محصولات دندانپزشکی

با توجه به قیمت بالای مواد و تجهیزات دندانپزشکی و وجود مشتریان متعدد در این حوزه شرکت شروع خدمات توزیع در این حوزه نموده است، از موفقیت ها شرکت همین کافی است که نمایندگی چند شرکت از نمایشگاه تهران و فروش به چند کلینیک و احتمال شرکت به عنوان غرفه دار در نمایشگاه سالانه دندان پزشکی تهران سال آینده اشاره نمود، موفقیت هایی که در بازه ی زمانی کمتر از 20 روز به لطف خداوند برای شرکت به دست آمد. امید است که این ایده باعث ایجاد بازاری قوی و پرسود در حد اکثر 6 ماه آینده داشته باشد و کالاهایی را که در حوزه ی دندان پزشکی میتوان تولید ملّی  نمود به شرکت معرفی نماید تا به افق اساسنامه شرکت(تولید داخلی)  نزدیک و نزدیک تر شویم.

 

برخی از شرایط و ضوابط اصلی افزایش سهام شرکت شفا ابزار هادی طب

1-     تمامی اعضای هیئت شهید هادی زاده و خانواده های محترم ایشان(به طور مجزا و مستقل و سهم مشخص با نمایندگی عضو هیئت) امکان اخذ سهام را دارند، و برای افراد غیر، مجمع فعلی میتواند تصمیم گیری نماید.

2-     حداقل سهام گیری معادل بیست ملیون ریال و حداکثر صد ملیون ریال می باشد.

3-     حداکثر زمان پرداخت وجه و اعلام درخواست سهام تا 4/3/1393 روز یک شنبه همین هفته می باشد.

4-     نحوه پرداخت به صورت واریز وجه به حساب 966480643 و شماره کارت 6104337991695808 بانک ملّت (به نام دکتر محسن رزمجو) بوده و باید میزان کل مبلغ سهم و زمان پرداخت را برای شماره ی تماس مسئول مالی شرکت(احسان بدخشیان 09132941453) ارسال نمایید و با تماس تلفنی با ایشان، بین ساعات 19 الی 22:30 یکشنبه از واریز وجه اطمینان حاصل نمایید.

5-     در صورتی که شخص درخواست پرداخت زمان دار(حداکثر یک ماه) داشته باشد باید حداقل نیمی از مبلغ سهم را تا تاریخ 4/3/1393 واریز نموده و نیمی دیگر را چک 31/3/1393 نوشته و نهایتا تا 12/3/1393 به دست مسئول مالی برساند، توضیح درمورد میزان تقاضای سهم طبق عبارت فوق(شماره ی 4) می باشد.

6-      طبق ارزیابی مورّخ 2/3/1393 توسط مجمع کنونی ارزش فعلی شرکت با مجموع سهام گرفته شده(تغییر سرمایه گذاری به سهام بندی در صورت موافقت سرمایه گذاران) مجوعا برابر 420 ملیون ریال می باشد. که تعهّد به مصوبات قبلی و درصد تیم ایده برای هیئت مجمع آینده لازم الاجرا می باشد.

7-     مجموع مبالغ افزایش سهام با ارزش فعلی شرکت جمع شده و بسته به میزان سهم هر فرد سهم او مشخص گردیده و حق رای ها بر اساس همین سهم سنجیده می شود.

8-     وجه مذکور جهت اخذ سهام، حداقل تا سه سال غیر قابل بازگشت می باشد و تنها قسمتی از سود حاصله در هر سال با رای سهامداران در موقع تقسیم سود برداشت شده و مابقی برای پیشرفت شرکت به سرمایه افزوده میگردد.

9-     با توجه به احتمال وجود جلسات متعدد هیئت سهامداران و کثرت سهام داران شرکت، افرادی که کمتر از 10ملیون تومان(حداکثر میزان سهم ) سهم خریداری کنند باید مجموعا به ازای هر 10ملیون یک نفر نماینده از شهر اصفهان معرفی نمایند و یا وکالت خود را به یکی از افراد دارای 10ملیون تومان سهم بدهند، و از او گزارشات لازمه را بگیرند.

10- نهایتا در تاریخ 23/3/93 در اصفهان با امضای رسمی قوانین تنظیم شده از طرف مجمع فعلی، به عنوان اولین جلسه ی اصلی هیئت مجمع جدید به بررسی سیاست های شرکت و انتخاب میدران و شرایط لازمه می پردازند.

11-  ادامه فعالیت شرکت تا تشکیل مجمع جدید تحت نظر اساسنامه ی اولیه تنظیم شده در سال 1392 و با تفسیر آقای محمد علی صدری، انجام گرفته و در مجمع جدید به بازبینی و در صورت نیاز اصلاح آن پرداخته میگردد.

12- تمامی مسئولیت های ناشی از عدم آگاهی به قوانین شرکت های کشور به عهده ی خود فرد ناآگاه می باشد لذا لازم است افراد اگاهی حداقلی در این مورد کسب نمایند.

13-  هرگونه استثنا در مورد موارد فوق با نظر اعضای مجمع کنونی امکان دارد و در غیر این صورت هیچ گونه تغییر و استثنا و تمدید تعبیه نخواهد شد، و تفسیر ابهامات به عهده ی مجمع فعلی می باشد.

با تشکّر فروان بابت دعای خیراتان

شرکت شفا ابزار هادی طب (با مسئولیت محدود)  3/3/1393

پیوست ها:
دانلود این فایل (دعوت نامه افزایش سهام.pdf)دعوت نامه افزایش سهام.pdf[ ]438 Kb

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

شما اینجا هستید: خانه مقاله ها قرآن و عترت سيره معصومين اخبار اخبار داخلی هیأت دعوت نامه افزایش سهام شرکت شفا ابزار هادی طب