اخبار داخلی هیأت

عذرخواهی بابت مسدود بودن سایت

باسلام

از همه دوستان عزیز که در این مدت دو هفته صبوری نموده تا مشکلات سایت برطرف شود تشکر می کنم و هم از ایشان به دلیل طولانی شدن رفع مشکل سایت عذرخواهی می نمایم.

سایت به دلایلی از جمله سنگین شدن دیتابیس و عدم پشتیبانی منابع سرور دچار اختلال شده بود که به حمد الله مشکل برطرف شد. انشاالله که به این زودی ها سایت هیأت با این مشکلات مواجه نشود.

بازهم ممنون   یاعلی

برنامه شش ماهه اول سال 94 هیأت

سلام و درود

به استحضار می رسانیم، در اردوی عید امسال که در قم ایران برگزار گردید تیمی از اصفهان و قم به همراه فقط دو شرکت کننده از تهران! پس از مذاکرات سنگین که دو روز نیز تمدید گشت، بالاخره جهت تدوین برنامه شش ماه ابتدایی سال 94 به توافق مشترک رسیدند. نماینده ی تیم مذاکره کننده قمی که حکم رئیس کل مذاکرات را نیز دارد، ابراز داشت که این توافق نامه نهایی ست و جز یک بند آن، هیچ گونه تغییری در آن اتفاق نخواهد افتاد. جزییات توافق و تغییرات احتمالی آن یک بند در ادامه مطلب!

گزارش یک جشن

چند روزه خیلی دلش گرفته بود، حوصله نداشت. تنها روی سه پایه، نشسته بود تو سایه! صدای موبایل بلند شد، اسمس اومده: - عمران جان، تولدت مبارک!! تولد گرفتی؟

جواب داد: - نه بابا، کسی یادش نیست من زنده ام، یادشون باشه من به دنیا اومدم؟!

سیاست کلی شرکت شفا ابزار هادی طب

هوالرزاق

سلام و عرض ادب و احترام

در ابتدا از دوستان رخصت می طلبم تا فوتی به سایت کرده، بلکه به همت عزیزان هادی طبی، گرد و خاک از سر و روی سایت برانداخته و رونقی دوباره به آن داده شود، باشد تا در روز رستخیز رستگار شویم!!

دوستان هادی طبی بالاخره سیاست های کلی شرکت شفا ابزار هادی طب را تهیه و تدوین کردن و فایل ورد اون را به بنده سپردن تا در سایت به نمایش در بیاد. لطفا فایل را دانلود و مطالعه کنید، باشد تا رستگار شوید!! 

پیوست ها:
دانلود این فایل (اساسنامه.docx)اساسنامه.docx[ ]24 Kb

بعضی از برنامه های عبادی شخصی، اعضای هیات فرهنگی شهید عبدالحمید هادیزاده(تکمیل شده)

 

 

قسمتی از تامه حمید عزیزمان که در جبهه نوشته شده بود:

شما اینجا هستید: خانه اخبار اخبار جهان اخبار اخبار داخلی هیأت