اخبار ايران

فتامل (25)، عبور 11میلیون از سن ازدواج

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۱ میلیون جوان ایرانی از سن طبیعی ازدواج گذشته‌اند و این مسئله نشان دهنده آنست که باید در برنامه‌ریزی‌ها، سیاستگذاریها و مداخلات خود بررسی‌های بیشتری داشته باشیم.

به گزارش ایسنا حبیب الله مسعودی فرید عنوان کرد: بر اساس آمار سازمان ثبت احوال، سالانه بیش از ۷۵۰ هزار ازدواج در کشور ثبت می‌شود که از این تعداد حدود 150 هزار زوج مشاوره های قبل از ازدواج انجام می دهند؛این در حالیست که بیش از ۱۱ میلیون جوان مجرد ایرانی نیز سن طبیعی ازدواج را رد کرده‌اند.

 وی در ادامه به وضعیت «طلاق» در کشور اشاره کرد و گفت:

فتامل(22)، بمناسبت اجرای برحام و حاشیه اندر حاشیه هایش

با سلام متن زیر ابندا در رابطه با در نظر داشتن 3 اصل آمریکایی در هنگام مداکرات می باشد و سپس قسمتی از صحبت های امروز (چهارشنبه 23 دی ماه نود و چهار) آقای عراقچی برایتان انتخاب شده است:

به گزارش «تابناک»، رضا نصری، حقوقدان بین المللی و عضو مؤسسه مطالعات عالی بین المللی ژنو در مطلبی با توجه به اقدامات اخیر کنگره در کارشکنی در توافق هسته‌ای و نیز فضای انتخاباتی آمریکا،  مطلبی در مورد رفتارشناسی بازیگران سیاسی این کشور نوشته به طرح این سؤال پرداخته که چگونه مخالفان توافق هسته ای، افکار عمومی آمریکا را با خود همسو می کنند.

در این مطلب آمده است:

سرنگونی بمب افکن روسی از منظر سیاسی

 - سرنگونی یک فروند هواپیمای سوخو 24 روسی توسط اف 16 های ترکیه ای، اتفاقی مهم در میدان تحولات منطقه خاورمیانه به شمار می رود، اتفاقی که قطعاً ابعادی فراتر از یک درگیری هوایی معمولی در دفاع از مرزهای هوایی یک کشور دارد.

 از منظر کلان سیاسی در این باره، نکات زیر قابل تأمل است:

در تاریخ جمهوری اسلامی ملاقاتی با کیفیت دیدار پوتین و مقام معظم رهبری ندیدم

به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل در مصاحبه‌ای به بیان ناگفته‌‌های دیدار دیروز پوتین و رهبر انقلاب پراخته است:

همان‌طور که در خبرها آمده بود، آقای پوتین به‌محض رسیدن به ایران، مستقیماً از فرودگاه به دیدار رهبر انقلاب آمدند. این اقدام ایشان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بد اخلاقی های برخی کشورها در مذاکرات هسته ای از ذهن بیرون نمی رود

پس از پایان مذاکرات هسته ای وین حالا همه می خواهند از نظم جدید سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بدانند. چه ساز و کارهایی بر روندهای دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران حاکم خواهد شد و پس ا برداشتن تحریم ها و محدودیت ها تنظیم روابط تهران با جهان چگونه رقم خواهد خورد. برای یافتن پاسخ این پرسش ها به سراغ مجید تخت روانچی رفتیم. معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه که نقش پررنگی در مذاکرات هسته ای بر عهده داشت. مصاحبه مفصل ما درباره آینده پیش بینی آینده مراحل اجرایی توافق هسته ای و همچنین چشم انداز مناسبات آتی تهران با اروپا و آمریکا در دفتر دکتر روانچی در ساختمان شماره دو وزارت خارجه انجام شد. بخش کوتاهی از این گفتگو پیش روی شماست و نسخه کامل آن به زودی روی خروجی خبرگزاری خبرآنلاین قرار خواهد گرفت.

آقای دکتر تقریبا همه می دانند که آقای فابیوس و کشور فرانسه در خوش بینانه ترین حالت در مذاکرات هسته ای غیر سازنده ترین مواضع را در مقایسه با دیگر اعضای ۵+۱ از خود نشان داد. با این تفاسیر سوالی که مطرح می شود این است که آیا ایران این رفتارهای غیر سازنده فرانسه را به یاد خواهد داشت و در تنظیم مراودات آتی اش این موضوعات را مد نظر قرار  می دهد؟ مثلا آلمان به دلیل تلاش های آقای اشتاین مایر اولویت هایی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی خواهد داشت؟

شما اینجا هستید: خانه اخبار اخبار جهان اخبار اخبار ايران