ماجرای هد‌یه‌ای که حاج قاسم سلیمانی به برادر مجید مجیدی داد

محسن پیرهادی عضو شورای شهر تهران یادداشتی درباره‌ی فیلم «محمد رسول‌الله صلی الله علیه و آله» نوشته و در آن به اکران خصوص این فیلم در اسفند سال گذشته اشاره کرده که حاج قاسم سلیمانی فرمانده‌ی سپاه قدس هم در این اکران حضور داشته و پس از پایان فیلم درباره‌ی کار مجیدی حرف زده است.

پیرهادی نوشته:« فصل اكران هاي خصوصي فيلم «محمد رسول‌الله» رسيد؛ يك اكران در خاطرم جاودانه شد. سردار قاسم سليماني، خانواده عماد مغنيه از جمله فرزند كوچك ايشان، مصطفي مغنيه و افراد ديگري نيز از جريان مقاومت در اكران فيلم حضور داشتند. جملاتي را كه شنيده ام، «نقل به مضمون» مي كنم كه آن سردار بزرگ پس از اکران فیلم در سالن وزارت ارشاد از جاي برخاست و در كمال تواضع گفته بود:

«سال ها فكر مي كردم كاري كه دوستانم در حوزه جبهه نبرد انجام مي دهند، جهاداكبر است اما بعد از ديدن «محمد رسول‌الله»(ص) آقاي مجيدي، دريافتم كه «جهاداكبر» را ايشان در حوزه فرهنگ و هنر انجام مي دهند.»

طبق نوشته این عضو شورای شهر، او جملات ديگری در وصف اين كارگردان بزرگ ايراني و فيلم ارزشمند «محمد رسول‌الله»(ص) بيان می‌کند و در پايان به نشانه سپاس از مجیدی، انگشتر خود را به این کارگردان هديه می‌دهد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

شما اینجا هستید: خانه مقاله ها ادب و هنر ماجرای هد‌یه‌ای که حاج قاسم سلیمانی به برادر مجید مجیدی داد